Вторник, Ноябрь 20, 2018
  • USD 26.25 | 26.50
  • EUR 30.50 | 31.00
  • RUR 0.41 | 0.43

«Kyivstar мене обікрав»: обурений українець розповів, як зникають гроші

Один із найбільших мобільних операторів країни «Київстар» слідом за підвищенням тарифів на послуги зв’язку без жодного попередження та пояснень списує з рахунків абонентів чималі суми. До редакції «Знай.ua» звернувся Каменев Денис, надавши переписку зі співробітником мережі, яка підтверджує, що не все гаразд у наданні послуг. Клієнт скаржиться, що з балансу невідомим чином зникли 95 гривень і вимагає пояснень.

На просте питання, чи вдається оператор до махінацій, у «Київстарі» тільки розвели руками – мовляв, «нам шкода, що з вами це сталося». Звісно, вибачення, це логічно, але хто поверне гроші, які зняли невідомо за які послуги, котрих Денис не те що не замовляв, а навіть не думав цього робити.

«У вашому випадку повернення (коштів – ред.) неможливе», — сухо прокоментували оператори.

А потім, вочевидь, аби уникнути зайвих питань та справедливого обурення, натякнули, що час діалогу вичерпано, посилались на нібито «неможливість продовжувати розмову» з боку клієнта. Цікаво, хто цей час регламентує і чи справді у кожного співробітника свій заданий ліміт, а якщо абонент в нього не вписався, то виходить, що телефонувати доведеться знову.

І по колу розповідати ту ж саму історію – зникли гроші, поверніть на рахунок.

Спливла ще одна, дуже цікава деталь цієї розмови. Як намагалися пояснити абоненту у «Київстарі», на момент списання цієї суми у нього всього навсього – задвоївся тарифний план, тобто змінили його кілька разів, і плату теж списали двічі. Знову ж таки – без прохання і відома людини.

Чому так відбувається, точно невідомо. Але скарга Дениса просто пішла внікуди. Повторно подати заявку на перерахунок він просто не може – все тому, що попереднє звернення досі «в обробці». Звучить, як славнозвісна фраза робота по той бік дроту «будь ласка, чекайте на лінії». Ось і доводиться клієнтам платити двічі, а потім чекати, що хтось зверне увагу на їх проблему.

Дивіться: Київстар без попередження блокує і забирає мобільні номери, розмова з оператором

Нагадаємо, на тимчасово окупованих територіях Донбасу з самого ранку зник мобільний зв’язок від популярного оператора Vodafone.

Як повідомляв Знай.ua, трійка найбільших мобільних операторів lifecell, Kyivstar і Vodafone Ukraine зібралися обладнати київську підземку 4G, однак про те, коли це станеться, вони не розповідають.