Пятница, Ноябрь 16, 2018
  • USD 26.25 | 26.50
  • EUR 30.50 | 31.00
  • RUR 0.41 | 0.43

Starbucks відмовився від України: стала відома причина

Компанія Starbuсks, яка відмовилася від роботи в Україні, у своєму рішенні виходила з того, що її продукція є дорогою для українського споживача. Про це заявила голова офісу Національної інвестиційної ради Юлія Ковалів. «Уже ЗМІ кілька разів повідомляли про вихід Starbucks на ринок, і мер [Києва Віталій Кличко] про це також говорив, але пізніше Starbucks повідомляв, що не виходить на ринок України», – сказала Ковалів в ефірі «Радіо НВ«, передає Сьогодні.

За словами Ковалів, виходячи з конкуренції, яка є сьогодні, продукція Starbucks є досить дорогою для споживача.

«На сьогодні чітких термінів і бачень виходу на ринок немає, але якщо подивитися на ринок України, то зрозуміло, що для цієї компанії він не є великим», – сказала вона.

Як відомо, Starbucks є одним з найбільш очікуваних брендів на ринку України поряд з IKEA, яка планує візит в Україну, і H & M, який вже відкрився в Києві. Станом на грудень 2016 року мережа Starbucks об’єднувала понад 24 тисяч торгових точок по всьому світу. Кафе Starbucks стали символом Нью-Йорка разом зі статуєю Свободи, жовтими таксі і хмарочосами.

При цьому в 2013 році в Києві з’явилася кав’ярня з ім’ям Starbucks. Але, як виявилося, в закладі продавалися різні види кави, в тому числі і Starbucks, а саме це місце не було офіційною кав’ярнею компанії.