Суббота, Декабрь 15, 2018
  • USD 26.25 | 26.50
  • EUR 30.50 | 31.00
  • RUR 0.41 | 0.43

В «Укрзалізниці» прокоментували інцидент з онлайн-продажами

Роботу онлайн-сервісу «Укрзалізниці» з продажу квитків відновили. Людям починають надсилати придбані квитки на електронну пошту або повертати гроші. Про це заявили у прес-службі компанії, пише 24 канал

Раніше повідомлялося, що у бажаючих придбати квитки на поїзд через онлайн-сервіс «Укрзалізниці» виникли проблеми через некоректну роботу цього сервісу. А саме у людей знімали гроші з рахунку, проте квитки на поштові скриньки не надходили. Усе тому, що навантаження на сервіс замовлення квитків на поїзд онлайн зросло у 6 разів.

Клієнти, що здійснили оплату до 19 години 4 грудня, трансакції яких були підтверджені банком, починають одержувати свої квитки на вказані електронні скриньки. У разі непідтвердження трансакції банком, кошти повертаються на рахунки клієнтів, – пояснили в «Укрзалізниці».

Станом на 11:30 5 грудня сайт booking.uz.gov.ua вибиває помилку 503. Раніше у компанії зазначали, що обмеження на кількість підключень до сайту буде знято тільки після обробки всіх запитів від клієнтів, які не отримали квитки.

В «Укрзалізниці» зазначили, що труднощі роботи сайту обумовлені тим, що лише за годину було придбано 18 тисяч квитків. А зазвичай за годину продають 2 тисячі квитків.

Якщо ви не отримали ні квитків, ні грошей, вам необхідно звернутись за телефоном 044 591 19 88, електронною адресою booking@uz.gov.ua або Skype: uz_booking.